Oferta - Zabiegi Środa Wielkopolska

Wizyta rozpoczyna się od wywiadu z pacjentem, obejrzeniu jego opisów badań np. USG, RTG i inne. Następnie fizjoterapeuta przechodzi do testów funkcjonalnych w celu potwierdzenia lub wykluczenia diagnozy. Po określeniu przyczyny dolegliwości bólowych pacjenta fizjoterapeuta może podjąć terapię przeciwbólową. Główne metody pracy naszych fizjoterapeutów to: masaż tkanek głębokich, punkty spustowe, rozluźnianie mięśniowo-powięziowe, masaż poprzeczny i inne.
Fizjoterapeuta w celach diagnostycznych korzysta z kamery termowizyjnej, dzięki której będzie mógł ocenić w bezpieczny sposób czy występuje stan zapalny w bolesnej okolicy.

Wizyta rozpoczyna się od wywiadu z pacjentem, obejrzeniu jego opisów badań np. USG, RTG i inne. Następnie fizjoterapeuta przechodzi do testów funkcjonalnych w celu potwierdzenia lub wykluczenia diagnozy. Po wnikliwej ocenie fizjoterapeuta przechodzi do wykonywania terapii adekwatnej do dysfunkcji. Przyjmujemy pacjentów między innymi po zerwaniach ACL, po skręceniach kostek, po endoprotezach, sportowców. W celach diagnostycznych fizjoterapeuta może wykonać USG stawów.

Wizyta polecana jest rodzicom małych dzieci oraz niemowląt, którzy chcą wesprzeć rozwój swojego dziecka. W zależności od dziecka i etapu na jakim jest wizyta może obejmować naukę prawidłowej pielęgnacji, masaż Shantala, diagnostykę małego dziecka połączoną z terapią. Dla starszych dzieci w przypadku wad postawy, korzystamy z platformy gamma.

Masaż klasyczny jest to najpopularniejszy masaż, który obejmuje różne zabiegi manualne, które w  sposób mechaniczny działają na skórę, tkankę  podskórną, mięśnie, torebki stawowe i więzadła, a także w postaci zmian  odruchowych na układ krążenia, nerwowy, wewnątrzwydzielniczy, a nawet  narządy wewnętrzne. Pozwala na rozluźnienie spiętych mięśni, przywraca  sprężystość skórze, odpręża, niweluje dolegliwości bólowe.

Masaż gorącymi kamieniami to niezwykle przyjemny masaż oparty na ciepłolecznictwie. Kamienie mają możliwość utrzymywania w sobie ciepła przez długi czas dzięki czemu powoli przekazują je w głąb Twojego ciała. Masaż kamieniami opiera się na teorii przepływu energii przez organizm.
W naszym ciele rozmieszczone są ośrodki energii zwane czakrami, które znajdują się w sąsiedztwie ważnych narządów wewnętrznych, odpowiedzialnych np. za gospodarkę hormonalna czy metabolizm.

Jest to masaż klasyczny z dodatkiem aromatycznej świecy do masażu. Bardzo skuteczna metoda relaksu i rozluźniania spiętych mięśni poprzez

Jest to pneumatyczny masaż uciskowy działający bezpośrednio na układ limfatyczny i krwionośny. Odpowiedni ucisk struktur naczyniowych i limfatycznych pobudza cały układ limfatyczny do zasilania organizmu w tlen i substancje odżywcze. Zabieg polega na naprzemiennym wtłaczaniu powietrza do specjalnie skonstruowanych mankietów dla kończyn i jego wypuszczaniu w odpowiednich odstępach czasowych. Po zabiegu pacjent odczuwa relaks, odprężenie i lekkość.

Terapia falą uderzeniową jest nieinwazyjnym nowoczesnym rozwiązaniem pozwalającym na leczenie przewlekłego bólu występującego w układzie mięśniowo-szkieletowym. Fale uderzeniowe są falami akustycznymi przenoszącymi energię w bolące miejsce. Fala uderzeniowa ma zastosowanie w schorzeniach takich jak m.in.: zespół bolesnego barku, łokieć tenisisty/golfisty, bóle kręgosłupa, ból ścięgna Achillesa, zapalenia ścięgien. Dodatkiem do fali uderzeniowej jest krioterapia miejscowa. Likwidacja zrostów poinsulinowych u osób chorych na cukrzycę.

Terapia laserem wysokoenergetycznym to wiodąca terapia w leczeniu bólu, procesie gojenia się tkanek oraz  przywracania sprawności ruchowej, natychmiastowe efekty terapeutyczne, nie tylko redukuje ból, ale także poprawia mobilność i funkcjonalność.

Plastrowanie dynamiczne to uniwersalna metoda walki z bólem. Sprawdza się znakomicie również u kobiet w ciąży, którym doskwierają bóle kręgosłupa. Metoda polecana jest w drenażu limfatycznym, leczeniu urazów stawów i mięśni, kuracjach pooperacyjnych. Plastry ułatwiają gojenie ran, zmniejszają obrzęki i poprawiają wchłanianie blizn.

• SHIRODHARA Zabieg polegający na masażu czoła za pomocą strumienia ciepłego oleju sezamowego wg. określonego rytuału. Pobudza pracę gruczołów wydzielania wewnętrznego(przysadka, szyszynka). Poprawia pamięć, rozszerza percepcję i intuicję (postrzeganie pozazmysłowe). Uspokaja wegetatywny system nerwowy (nerwowość, bezsenność, lęki) Leczy napięciowe bóle głowy i przeciążenia umysłowe. Głęboko relaksuje pobudzając aktywność fal mózgowych. Uaktywnia obszar ”trzeciego oka” (otwarcie na większą energię duchową).
  • SHIROABHYANGA + MUKABHYANGA Starożytny hinduski masaż włosów, głowy, pleców, twarzy, szyi i dekoltu. Zabieg wyciszy Twój umysł i przywróci harmonię energetyczną. Wykonywany ciepłym olejem sezamowym
  • ABHYANGA – masaż relaksacyjny z wykorzystaniem gorących olejków eterycznych, którymi cienkim strumyczkiem polewa i rozmasowuje się ciało. Masaż obejmuje całe ciało. Idealnie zsynchronizowane pod względem tempa i siły nacisku ruchy, dają niesamowity efekt relaksu i odprężenia. Masaż likwiduje stres i zmęczenie. Ayurveda to równowaga, która jest nam niezbędna do życia i korzystania z niego w pełni.
  • KATI  VASTI Zabieg skierowany jest na dolne partie pleców, szczególnie narażone na dolegliwości bólowe. Polega na miejscowej aplikacji ciepłego oleju ziołowego. Pomaga w niwelowaniu bólu odcinka lędźwiowego oraz wspomaga leczenie kręgosłupa.
  • NETRA DHARA – Kąpiel oczy w ciepłym maśle klarowanym. Doskonale usuwa napięcie okolicy gałek ocznych, ból, pieczenie oraz zmęczenie oczy. Poprawia ostrość widzenia. Zalecany szczególnie osobom, które pracują przy komputerze.
  • UDVARTANA – Energetyczny peeling połączony z masażem całego ciała. Dzięki odpowiedniemu doborowi sproszkowanych ziół masaż sprowadzanych z Indii ten przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej, poprawia krążenie krwi oraz pomaga w usunięciu z organizmu szkodliwych toksyn.
  • ABHYANGA + SHIRODHARA: unikatowy zabieg łączący w sobie działania dwóch ajurwedyjskich rytuałów. Połączenie hinduskiego masażu relaksacyjnego całego ciała z odprężającym masażem czoła ciepłym olejem sezamowym. Sprawdzi się doskonale u osób zapracowanych i żyjących w ciągłym stresie. Zabieg pobudza aktywność mózgu, relaksuje i odpręża.
  • SHIROABHYANGA + MUKABHYANGA  + ABHYANGA: kompleksowy masaż całego ciała. zaczynający się od głęboko relaksującego masażu głowy, pleców, kojącego masażu twarzy oraz tradycyjnego masażu całego ciała. Cały zabieg wykonywany jest ciepłym olejem sezamowym. Wpływa odprężająco, poprawia pamięć, zmniejsza napięcia mięśniowe.